Sitelink Uzantıları (Varlık) (Sitelink Extensions (Asset))

Varlık Nedir?

Sitelink Uzantıları Varlık, ana reklam metninin altında tıklanabilir bağlantılar sunan bir tür Google Ads uzantısıdır. Bu uzantılar, potansiyel müşterilere, tek üzerinden sitenizin farklı bölümlerine doğrudan erişim imkânı sağlar, böylece işinizi daha verimli şekilde tanıtır. kullanıcı deneyimini iyileştirir ve tıklama oranlarını artırır. Bir kampanyası oluştururken, Varlık eklemek reklamlarınızın etkili olmasını sağlar. uzantılar sayesinde, kullanıcılar reklamı gördüklerinde, ilgilerini çeken belirli sayfalara hemen yönlenebilirler.

Kullanımı, örneğin, e-ticaret sitesi için ürün kategorilerine veya satış sayfalarına yönlendirmeleri kolaylaştırır. da ziyaretçilerin aradıkları ürünleri hızlı bulmalarına yardımcı olur. eklemek, reklamın görünürlüğünü önemli ölçüde göze çarpan unsurları haline gelerek, fazla dikkat çeker kullanıcıların reklamınıza olasılığını yönetim panelinde oldukça basittir. Uzantı ekleme sürecinde, her Sitelink’in başlığını URL’sini belirlemek yeterlidir. diğer avantajı ise performansının ölçülmesine olanak tanımasıdır. alınan tıklamalar ayrı izlenebilir, bu hangi sayfaların çekici olduğunu içerikleri tercih ettiğini analiz etmenize veri analizi, gelecekteki stratejilerinizi planlamanız bilgiler sunar. Genel olarak, sadece kullanıcıları memnun etmekle kalmaz, aynı zamanda yatırımınızın getirisini de etkinliğini artırarak, başarılı yönetmenize olacak vazgeçilmez araçlardır. ile kampanyalarınızı optimize edin sonuçlar elde edin.